Wednesday, October 23, 2013

Kicap Lemak Manis

Soksek2 by Aida & Riana at 5:56 PM
Reactions: 
Salam Dearie,

Semalam punya cerita. I balik keje mcm biasa la, bersilat kat dapur dulu. Malas nk mandi dulu, nanti bau bawang. Menu semalam, sup tulang. Tulang lembu korban hari tu. Dh siap tumis, sementara nak tgu didih tu, i buat la sambal kicap. Sekali, kicap tinggal sikit la pulak. Mmg tak cukup.

Wife: Bie, kicap dah habis. Belikan. Beli Lemak manis tau. Yg lemak masin sikit la, tak sedap
Hubby: Ok

Start moto, prengg3 g kedai. 10 minit lepas tu, dia balik bawak kicap ni


Wife: Knp beli 2 botol?
Hubby: Sy tak jumpa kicap lemak manis. So sy beli la kicap lemak n kicap manis. Lemak + Manis = Lemak manis


Muka selambe gile. Boleh gitu konsepnya. mmg tak tahan gelak la. Hadoi ai, lurusnya lh hubby i ni. Lepas ni kena pesan, sy nak kicap lemak manis dalam 1 botol. Hahahha.

p/s: Lisa, tgk lh keonaran husband i ni. Tak terbendung dah..hahahha






6 girls dh soksek2 together:

dhiera on October 23, 2013 at 6:42 PM said...

serius tergelak! soo cute..
kite pun suka kicap jalen. dan kadang2 beli antara dua ni la kuning atau merah. dua2 memenuhi citarasa. hubby lagi sukakan yang merah~

Lydia Kuro on October 23, 2013 at 6:46 PM said...

kelakar la hihi ..

eRzA on October 23, 2013 at 7:22 PM said...

ahahhaha...lawak..xtau nk marah ke nak gelak ye...kih3x

LisaLisut on October 23, 2013 at 7:45 PM said...

kahkahkahkah. ni mmg lawak pagi hari ni. mekasihh for the joke! bijak apaaa. make sense!! hahahah.i ske kicap jalen ni

S. Faezah on October 23, 2013 at 10:48 PM said...

huhu..janji ada lemak dan manis..
kelakar btol..huhu

btw, salam kenal dr sy..
http://sfaezah.blogspot.com/

Ann Ishak on October 24, 2013 at 12:39 AM said...

eh betul apa yang hubby u cakap tu :) lemak + manis hiksss

Post a Comment

 

Mr. Hunter's Sweetheart is the storyTeller Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates