Wednesday, September 14, 2011

Gift for Bridesmaid

Soksek2 by Aida & Riana at 7:22 PM
I'm thinking to give something to my bridesmaid..cian diorg datang jauh2 (import dr JB tu), pastu buat itu ini..Then pass few days one of my bridesmaid ada mention yg dia teringin nk g spa manja2 kan diri..pastu pg ni saje la bukak My DealEveryday Coupon, and Milk A Deal..tbe2 dapat idea..why not i purchase this coupons and gift to my bridesmaid..boleh diorg relax2 lepas majlis i..



Ada byk choice..nk facial ada, massage ada..klu lg kaya, purchase kn la coupon melancong kn..hihi..travel coupons pun byk kt sini..

Hope my bridesmaid enjoy the treat..(",)

2 girls dh soksek2 together:

FarizAtie on September 14, 2011 at 8:14 PM said...

wah bestnyeee...awak mmg pandai amek ht ..huhu

MizaShoppe on September 15, 2011 at 8:25 PM said...

bestnya jadi bridesmaid dapat pg spa..heeee

Post a Comment

 

Mr. Hunter's Sweetheart is the storyTeller Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates