Wednesday, October 3, 2012

Ngidam Pavlova

Soksek2 by Aida & Riana at 9:35 PM
Reactions: 
Wah, ngidam bunyi nya kan. Huhuhu..Dr hr tu sgt la teringin nk makan pavlova ni..dalam teringin2 tu, tetap malas nak buat. Ye la hubby tak suka makan bnda2 ni. So malas la nak buat pastu mkn sorg2 sampi gemuk. Pastu tak semena2 kat opis, opismate bg pulak pavlova ni. tp comel jek la. sekali ngap dah settle. Mana puas kan. So smlm gigih la g Tesco beli2 barang semua dan terus buat. Pergh mmg marvelous lbh2 lagi bila dh freezing. gula semua dikurangkan dr sukatan biasa. tak tahan manis nya kalau ikut resepi tu betul2.

Menggoda. 10 kali bukak tutup peti es.

Nyum3
Ada 2 ketul lg dlm peti ais. Utkn hari ni n esok. Supaya tak kempunan masa outstation nti. This sunday i kena g Indo. Alahai, time2 annivesary la nk kena g outstation kan. Cian hubby. Nti balik la baru blh celebrate.

5 girls dh soksek2 together:

shizansyafik on October 3, 2012 at 11:39 PM said...

sedapnya... yummy

Honey Sakura @ eiMyLiciOus on October 4, 2012 at 12:01 AM said...

sedapnyer!!! nak resepi boleh??? sbb most resepi mcm byk gulaa jek...share la :)

Riana on October 4, 2012 at 1:24 AM said...

pehh..bukan nak pos kat i..=P

Fainie on October 4, 2012 at 2:05 AM said...

Honey: okies, esok i share the recipes. TP bile kurangkn gula, pavlova tu jg tak garing sgt luarnya

Fainie on October 4, 2012 at 2:05 AM said...

beb: kalau u dkt, mmg i pnggil ajk join i mkn..ni puas nk perabihkn jgk ni..hahaha

Post a Comment

 

Mr. Hunter's Sweetheart is the storyTeller Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates