Thursday, June 9, 2011

Heart this Jubah

Soksek2 by Aida & Riana at 7:22 PM
Reactions: 
Padahal dh ada dh jubah for khatam Quran..beli masa kat Jakarta hr tu..Td blogwalking tbe2 terbekenan dgn jubah ni...ni lah bahana gatal tgn suke tgk itu ini..

Credit to: http://www.kedaionline.biz
Harga pun not bad..I tau kat Tanah abang tu much2 murah, tp dh tak berkesempatan kot nak g sana..

I heart yg color merah tu..Glamor tak Khatam Quran pki mcm tu? Kalau ngaji salah Tajwid harus kena belasah dgn Ustazah..hahahah..

Hmmm tudung mcmana yg sesuai ea utk muka yg bulat mcm i ni? Idea please

7 girls dh soksek2 together:

PussyCat on June 9, 2011 at 8:55 PM said...

tudung awning then selendang siti. simple but nice.

LisaLisut on June 9, 2011 at 11:51 PM said...

fainie nk link please? sgt cntik. rs nk buat backup utk baju sanding i je,huhuhu

LisaLisut on June 9, 2011 at 11:54 PM said...

sorry babe. br npk u ade bg link.huhu.thx

fainie_riz on June 10, 2011 at 12:51 AM said...

Lisa: Murah2 jgk jubah kt situ..kire harganye tak la ding dong sgt

fainie_riz on June 10, 2011 at 1:02 AM said...

Pussycat: Good Idea..mcm mak datin la i nti..hihihi

Riana on June 12, 2011 at 7:19 PM said...

mengancam beb pakai merah time khatam..=)

choclairissa @ intan on June 12, 2011 at 7:48 PM said...

tula..kt tanah abang santa murah cantek..dan byk choice gile~~

Post a Comment

 

Mr. Hunter's Sweetheart is the storyTeller Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates